Op 31 januari jl. vroegen we aan een kleine 60 relaties om een enquête in te vullen. Met hun antwoorden konden wij in beeld brengen hoe tevreden onze klanten zijn. De enquête bestond uit 12 vragen of stellingen en op basis van de response kunnen we een aantal conclusies trekken:
- 13 van de 19 respondenten (68%) geven ons een 9 of 10 bij de vraag of zij Boonstoppel Truckservice zouden aanbevelen aan een vriend of collega. Met de NPS-score (Net Promoter Score) berekenden we een tevredenheidsscore van 47 punten en dat is een mooi resultaat.
- Wij scoren het hoogst op het gebied van klantvriendelijkheid: 17 van de 19 respondenten geeft hier een 8, 9 of 10.
- Bij de open vraag zijn de positieve reacties overheersend: zeer tevreden, goede service en meedenkend. Een verbeterpunt ziet een aantal van onze klanten in de openingstijden: zij zouden graag zien dat we ook in de avonduren geopend zijn voor reparaties en onderhoud.
Wij zijn heel blij met deze resultaten, maar gaan natuurlijk voor die 10! Daarom leren wij van deze reacties en hopen volgend jaar, bij een nieuw onderzoek, nóg hoger te scoren. Zodat we onze dienstverlening steeds verder kunnen optimaliseren. Hartelijk dank aan iedereen die ons heeft geholpen bij dit onderzoek.